chat2order

chat2order

Een website zonder professionele webchat is als een winkel zonder personeel.

Onder de naam chat2order levert lead2order een dienst waarmee we een optimaal rendement uit uw website halen. Chat2order gebruikt geen bots en werkt uitsluitend met mensen, zodat uw bezoeker altijd het juiste en eerlijke antwoord krijgt.

Blijf in contact met uw bezoekers! Ze verwachten dat ze op meerdere manieren contact met u kunnen krijgen en onderhouden. Chat is een medium dat momenteel veelvuldig wordt gebruikt. We kunnen u adviseren en ondersteunen met deze vorm van prospect- en klantcontact. 

Gedurende de chats verzamelen we waardevolle informatie voor u, zoals behoeften van potentiële klanten en mogelijke onduidelijkheden. We beantwoorden vragen en converteren bezoeken op uw website naar concrete terugbelafspraken, webmeetings of fysieke afspraken!

Transparant

Data van alle chats worden gelogd en gerapporteerd.

Optimaal rendement

We zijn gericht op het converteren van bezoekers naar concrete afspraken. U mist geen omzet meer.

Verbeterde klanttevredenheid

Uw klanten worden meerdere mogelijkheden geboden om in contact te komen. Ook buiten kantoortijden.

Customer Journey

Wij brengen in kaart in welke fase uw bezoekers zich bevinden.

Conversie

We geven uw conversiecijfers een boost. 

En wat gaan we dan allemaal doen?

De medewerkers van chat2order gaan na of de bezoeker een bestaande klant of prospect is. We werken uitsluitend met mensen achter het toetsenbord, zodat er geen lange wachttijden ontstaan tussen vraag en antwoord zijn. Tevens voorkomen we hier een onnatuurlijke overgang, zijn de antwoorden altijd eerlijk en krijgt uw bezoeker een goede indruk.

 

We inventariseren informatie welke voor uw bedrijf interessant zijn. Denk daarbij aan:

  • De reden van hun bezoek
  • Naam
  • Email adres en telefoonnummer

Voordat we starten voor u nemen we eerst de doelstellingen door. Op basis daarvan inventariseren we in de chat bijvoorbeeld:

  • De bedrijfsnaam
  • De specifieke interesse
  • Staan ze ervoor open gebeld te worden door een “collega”?

De leads converteren we indien gewenst en mogelijk naar:

  • Een concrete bel afspraak
  • Een webmeeting of fysieke afspraak

Gedurende de chat wordt de geïnventariseerde data gelogd. Na de chat versturen we alle informatie direct naar u.

 

Hoe en wanneer kunnen we aan de slag voor u?

Stap 1

Laat uw gegevens achter of bel ons. In het eerste geval nemen we binnen een uur contact met u op.

Stap 2

U ontvangt documentatie waaronder bijvoorbeeld een vragenlijst over uw bedrijf, zodat wij de meest gestelde vragen kunnen beantwoorden.

Stap 3

We nemen contact met u op om de documentatie door te nemen en de doelstellingen te bespreken. We bereiden ons goed voor en bouwen een kennisbank op over uw dienstverlening.

Stap 4

We zijn in de fase beland waarbij we gaan testen.

Stap 5

Er dient een code in uw site geplaatst te worden. Zodra dit is gebeurd kunnen we live. We kunnen u helpen bij alle stappen. De lijnen zijn kort en houden we kort.

Uw tarieven

Proefperiode van drie maanden

all-in tarief

€ 199

  • Maak uitgebreid kennis met webchaten wat het voor u kan betekenen. U maakt kennis met de organisatie van chat2order en krijgt een goed beeld van de kracht van webchat als aanvulling op uw huidige communicatie kanalen met uw doelgroep
  • Chatlogs worden per stuk direct doorgestuurd
  • Wekelijks een overzichtelijke rapportage
  • Pilottarief is inclusief 30 chats gedurende de drie maanden
  • Eventuele extra chattijd bij meer dan 30 chats kost 1 euro per minuut
  • Indien gewenst converteren we de chats direct naar afspraken (telefonisch, web & fysiek)
  • Duidelijk aanspreekpunten
  • Inclusief webchatsoftware
  • Webchat maandag t/m zaterdag van 8:30 tot 21:00 uur
  • Maandelijkse evaluatie middels een webmeeting

Vanaf dag 1 of na een proefperiode

per maand

€ 49

  • Tijdelijk geen opstartkosten
  • 1 euro per minuut (gelogde chattijd)
  • Chatlogs worden per stuk direct doorgestuurd
  • Wekelijks een overzichtelijke rapportage
  • Indien gewenst converteren we de chats / leads direct naar afspraken (telefonisch, web & fysiek)
  • Duidelijk aanspreekpunten
  • Inclusief webchat software
  • Webchat maandag t/m zaterdag van 8:30 tot 21:00 uur
  • Maandelijkse evaluatie middels een webmeeting en uiteraard komen we ook graag eens bij u langs

Heeft u vragen over chat2order? Stel ze gerust aan ons via WhatsApp of even bellen

We beantwoorden deze graag en spelen daarna ook graag een potje tafeltennis of tafelvoetbal om elkaar beter te leren kennen!

Vincent

Art Jan

Reageer zodat u geen omzet meer laat liggen!

Neem direct contact met ons op

1 + 2 =