Blog

Doe je voordeel met onze ervaring

Er gebeurt veel op het gebied koude acquisitie (cold calling),  leadgeneratie, leadopvolging en salesondersteuning. Daar houden we je graag van op de hoogte.

Recent gepubliceerd

  • 20 januari 2025

    Om een killer salesstrategie neer te zetten, moet je natuurlijk eerst weten wat je te bieden hebt. Het is belangrijk dat je helder hebt wie je klant is en waarom jouw aanbod onweerstaanbaar is voor hem of haar. Kortom, je moet een scherpe waardepropositie ...

  • 11 december 2024

    Inmiddels weet je misschien wel dat ChatGPT je veel tijd kan schelen tijdens het doen van sales. Maar, weet je ook waarvoor je het precies kunt inzetten? En belangrijker nog: weet je hoe je het op de juiste manier inzet? Wij vertellen je hoe ...

  • 11 december 2024

    Wil je graag meer B2B sales genereren? Dan is het belangrijk om eerst een kritische blik te werpen op je klantenbestand. Het segmenteren van je klantgroepen geeft namelijk inzicht in uit welke klanten jij de meeste omzet haalt. Maar ook waar eventueel nog winst ...

Oudere berichten

  • 25 november 2024

    In de wereld van sales draait alles om snelheid, efficiëntie en de juiste connecties. Maar daar is wel tijd voor nodig. En dat is iets waar we voor ons gevoel vaak te weinig van hebben. Gelukkig zijn er tegenwoordig behoorlijk wat tools die je het ...

  • 8 november 2024

    Je hebt ongetwijfeld gehoord van B2B en B2C, de termen die beschrijven of je aan bedrijven (B2B) of consumenten (B2C) verkoopt. Hoewel het simpel klinkt, gaat het verschil verder dan wie er van je koopt. B2B en B2C vragen om andere salesstrategieën, marketingaanpakken en ...

  • 23 oktober 2024

    Je kunt er niet omheen: Artificial Intelligence (AI). Er komen steeds meer tools op de markt voor het verbeteren of automatiseren van verkoopprocessen. En hoewel dit soort tools je zeker kunnen helpen bij het maken van een efficiëntieslag, kleven er ook risico’s aan het gebruiken ...

  • 1 oktober 2024

    Of je nu een fysiek product, digitaal product of een dienst aanbiedt: om het te verkopen, zul je sales moeten doen. Toch wil dat er bij veel ondernemers en zelfstandigen wegens tijdsgebrek nog weleens bij inschieten. Kan gebeuren, maar wanneer dit een stagnatie of terugloop ...

  • 20 september 2024

    Het gebruik van een belscript kan het verschil maken tussen een succesvolle eerste indruk en een gemiste kans, zeker wanneer je koud gaat bellen. Daarom leggen we je graag uit wat een belscript precies is en hoe het je helpt tijdens het doen van telefonische ...

  • 3 september 2024

    Binnen de marketing en sales zijn er door de jaren heen tal van modellen ontwikkeld, die helpen bij het opzetten en verfijnen van je verkoopstrategie. Maar welke zijn er ook alweer allemaal? Hoe werken ze precies, en belangrijker nog: hoe zet je ze in om ...

  • 21 augustus 2024

    Als ondernemer weet je dat het binnenhalen van nieuwe klanten één van de belangrijkste doelen is. Een cruciale stap in deze klantreis is het identificeren van prospects. Maar hoe zet je deze potentiële klanten om in daadwerkelijke business? In deze blog leggen we uit wat ...

  • 7 augustus 2024

    Uiteindelijk is het doel van een verkoopgesprek natuurlijk het binnenhalen van een nieuwe klant. In een ideale wereld leidt dan ook ieder salesgesprek direct tot een order. Toch zitten daar in de praktijk vaak nog wat stappen tussen. Daarom vertellen wij je van welke factoren ...

  • 18 juli 2024

    Wil je de waarde van een order omhoog krijgen? Dan kun je daar zowel cross-selling als upselling voor inzetten. Toch hebben beide verkoopstrategieën een net iets andere aanpak. In deze blog leggen we uit wat deze begrippen precies betekenen, hoe ze van elkaar verschillen en ...

  • 14 juli 2024

    Verkopen is eigenlijk niets meer dan een ander overtuigen van datgene wat jij aan te bieden hebt. Of je daarin slaagt, is natuurlijk afhankelijk van hoe je dit doet. Daarvoor zijn door de jaren heen heel wat verschillende technieken ontwikkeld. Omdat je misschien door ...

  • 5 juli 2024

    Wanneer je het gesprek aangaat met een prospect, is het natuurlijk cruciaal om goede vragen te stellen. Hiermee ontdek je waar de problemen van jouw potentiële klant liggen en vooral hoe jij deze met jouw product of dienst oplost. Maar welke vraagtechnieken zijn er eigenlijk? ...

  • 28 juni 2024

    Wanneer je producten of diensten verkoopt, kun je niet om de term ‘leads’ heen. Maar, wat is nou eigenlijk de exacte betekenis van leads? Welke soorten zijn er? En belangrijker nog: hoe converteer je leads naar betalende klanten? In deze blog vertellen we je ...

  • 20 april 2024

    Wil je een product of dienst verkopen? Dan is het doen van acquisitie en sales een must. Toch staan veel ondernemers hier niet om te springen. Want hoe pak je dit nou op de juiste manier aan? En hoe zorg je ervoor dat het ...

Blijf op de hoogte

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en ontvang een update als wij een nieuw kennisartikel delen:

Moment...

Bedankt en welkom op onze e-maillijst!